Tuesday, February 15, 2011

wEirdO!

Aneh, sesangat² aneh ... Ape yang da jadi dengan sumer account aku? EmaiL, pesbOok, & Opkos ym. HardOih Laaa ... Awat jadik Lagu tu? Like sOmeone has dOne sOmething tO it. Takkan La aku Lupe passwOrd kOt? Tak mungkinlah! Hurm... Apelah yang die dapat bile wat gitu erp? SemOge Allah memberi petunjuk kepadenye ...


Bukan La it is the end Of the wOrld bile mende² gini happens kan, tapi die ingat ape, senang² je wat gitu kat sOmeones' belOngings? Da mencabuli hak asasi manusie La tu weyh! HardOih laa ... Ralat jugak la aku na kene wat baru sumer tuh. Email : tempat aku carik keje tu~ halamak aiii ... Sadis tOl la si pOlan nih. FacebOok aku, habisLah aku nyer Farmville! da Level 6o tu babe! Da banyak usehe aku curahkan pade tanah tuh. hardOihhh!


MarOhnyeeeLaaa~

No comments: